• FEMALE
    COMEDIC
    2min
    21-35
    YEARS OLD
    I went over there and my intention was strong and crystal clear, just like you told me: To let him know that I feel very devalued by him and to explain how, so that he could understand what to do with that information. I felt prepared; I was no longer angry, so that I could speak calmly, but I reminded myself of the importance of my feelings, so that I could speak with authority on behalf of myself. I was NOT going to have sex with him until my point was made, and ONLY if my point was made and heard and understood. He op.......
    Price $3.99


  • MALE
    COMEDIC
    2min
    20-35
    YEARS OLD
    Jess texted me last week that she feels very "devalued" by me and I treat her like a whore or some shit. Just out of nowhere. Out of nowhere, Dude! And here I thought we had a great time last time I saw her! And I like her! I mean, I really like this girl! So I had to talk to her about it. I mean, I know that dick, Steve, is after her and there is no way I'm letting that happen. So, I called her over. And she tells me that I don't remember what she says. That's it! So I said, "That's it?!" WRONG question, Dude! I mean, wrong. She went on and on about how.......
    Price $3.99


  • MALE
    DRAMATIC
    2min
    14-18
    YEARS OLD
    I've done something. I need help. I've really, really done something. I...hit Kaitlin. I hit her pretty hard, I think. I hit her three times in the face, I think, as hard as I could. She fell down. She was crying, and I just stood there and watched her cry and I felt like...nothing. Like a sense of peace or something. She was just crying on the floor in my living room and I just stood there and felt nothing, but it was good. And then she got up and left, and I took one of my Dad's beers and drank it and watched Game of Thrones. I drank .......
    Price $3.99


  • FEMALE
    DRAMATIC
    2min
    14-17
    YEARS OLD
    I can't believe your mom is just like seriously gone all night screwing some dude! That's (fuckin') awesome! I thought I'd be like hiding out in someone's garage for the next...I dunno. I dunno how long I'm gonna be gone. (Shit), Man! I'm about to (fuckin) explode! I'm gonna mail this letter to her tomorrow, and I'm like...Aaah! Ya know? I mean, why can't she just...like not be like that? Jesus! I gotta read you this thing. I gotta just like get it out there or I'm gonna explode! Ok? Ok. (opens letter). “Dear Mom, Yeah, that's right, I'm gone, because you have made it perfectl.......
    Price $3.99


  • MALE
    DRAMATIC
    2min
    30-65
    YEARS OLD
    Homeless Man: You know, I am a man of words myself. Like to play around with them. See some music in my head and say some words. And it ain't no churnin' dreams school boy shit neither. But hey! You wrote that BS! If it came from your soul, then you have to own it! Ya dig? And if it ain't, well, you shouldn't let no low level bullshit come out your mouth when a man asks you for poetry. I wanna hear something deep. As for me - I jump into snake pits! Drink their blood. Eat that snake and s.......
    Price $3.99


  • FEMALE
    DRAMATIC
    2min
    15-17
    YEARS OLD
    Yesterday Mr. Carlson told me I looked nice when I asked him about why he gave me a B on my paper. He said he liked my necklace and then he took it - like he picked the stone up off my chest and looked at it real close. His face was like inches from my chest! It was kinda hot. I mean, like Mr. Carlson is totally hot! And you know, Ashley and Vanessa are in that class with me and they think he's hot too and I know they saw him do that as they walked out of the class and were totally jealous! I stuck out my chest too, ‘cause I knew they were watching........
    Price $3.99


  • FEMALE
    DRAMATIC
    1min
    50-75
    YEARS OLD
    I don't have any pictures from when I was young and in the theater. When I was almost thirty and thought, "Oh, enough of the arts. Let me get a job that actually pays," I found a job...And the woman in charge was such an aggressive bitch - excuse my language - and companies would work with her for about three months and then say for.......
    Price $3.99


  • FEMALE
    COMEDIC
    2min
    23-35
    YEARS OLD
    It's a great question, Mr. Andrews! Thank you so much for asking! What makes me a qualified candidate to display the shoes here at Target? Oh my...so many things!...uh...well, I worked with a meth head. During my internship in my final year of college. Debbie Mitchell. I was so jealous of her! She was so thin - I was so jealous! Haha! I never did it because of what it did to her skin. But ya know? Thinking back...just a little make-up made the sores almost unnoticeable. She wore a vintage 2000 lace Luis Vuitton dress to our inte.......
    Price $3.99


  • FEMALE
    DRAMATIC
    2min
    20-35
    YEARS OLD
    I'm tired. I feel like low-sodium chicken broth. Literally - like I am the base of a soup, but not yet that soup. Just waiting in the box in the fridge. Waiting to be poured out. Waiting to become the soup I will become, but completely unaware of the plan of the cook. And who the hell is the cook? I don't know. I went to Jackie's baby's christening this weekend. That was a mind trip! I saw her breast-feed her child. I mean...I saw her BREAST-FEED HER CHILD. I can't wrap my mind around it. It was way too adult..........
    Price $3.99


  • FEMALE
    DRAMATIC
    1-2MIN
    20-35
    YEARS OLD
    Tara: I was so fucking high, Jake. Oh man. It’s really not an uncommon story. I was just high. That’s all. And I did something seriously fucked up. ...Things weren’t going my way that day as usual and I needed another hit. Really, I hadn’t enough to begin with a.......
    Price $3.99